Tårtkök på gång!

Ja - det är faktiskt sant! Vi håller på och bygger ett aldeles eget tårtkök till mig härhemma! Här ser vi hur det är bilat en skåra i golvet i garaget, där avloppet ska ligga. Rummet vi valt är en del av Hedvigs lekrum. Hon blev inte jätteglad.... - men faktum är att hennes rum är egentligen två rum som är ihopslagna till ett jättestort. Nu får hon ett mer "normal-stort" istället.

Jag kommer starta en enskild firma och inom en snar framtid kan jag ta emot beställningar! Jag måste få färdigt köket och få det godkänt från miljö och hälsokontoret innan jag sätter igång en verksamhet. Men det är på gång och det är sååååå kul!! Jag meddelar givetvis hur allt fortlöper och när allt är klart! =)

Garaget där avloppet ska ligga

Här är det blivande tårt-köket. Väggen in till Hedvigs rum är uppsatt.

Här i hörnan kommer vatten och avlopp in - där blir det diskbänk.



1 kommentar:

  1. Va kul med ett eget tårtrum!! Du har verkligen talang för att göra vackra tårtor :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar!