Bröllopstårta i 3 våningar med rosa kallor!

Jag fick frågan om jag kunde göra en bröllopstårta i tre våningar i vitt med rosa kallor. Och ja det ville jag ju prova på! :-) Jag skulle även transportera tårtan en bra bit så jag tordes inte montera hela tårtan färdig här hemma, utan satte ihop de två översta delarna här hemma, och på plats sedan monterade jag det sista.

Lite bilder från när tårtan var i två delar:























Och här lite bilder från när jag monterar det sista och från den färdiga tårtan:













































Tårtan innehåller choklattbottnar, två lager med mörk choklad 'mousse' och ett lager med hallonmousse. Spacklad med chokladsmörkräm och täcktmed vit marsipan. Dekorationerna är av dekorfondant och mjuka sockerpärlor.

2 kommentarer:

  1. åh den är ju helt ljuvlig,så vacker.wow

    SvaraRadera
  2. Tårtan var så god! Och tack ännu en gång för den lilla ;)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar!